HTML

Wellnet Terramagon. Pulzáló mágnesmező terápia...

A pulzáló mágnesmező terápia alkalmazása. A Wellnet Terramagon készülék alkalmazási lehetőségei és annak használata utáni tapasztalatok...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Linkblog

Terramagon pulzáló mágnesterápia - Terméktapasztalatok

2010.06.02. 00:49 Wellnet Bolt

Novemberben ismerkedtem  meg a Terramagon terápiával. Több rendezvényen is részt vettem hogy minél többet tudjak meg róla. Három próba kezelés után elmúlt a térdem és derekam fájdalma! Ez meggyőzött, így márciusban megvásároltam a terméket és használom, ahogy elő van írva. Nekem több betegségem van, úgymint magas vérnyomás, cukorbetegség, izületi problémák, és egy igen súlyos allergia (6-os értékű, ez sajnos rendkívül magas, ami gyógyszer szedése mellett is 32 éve minden évben előjött), illetve asztma. Elvégeztem az allergiára az 1 hónapos kezelést és még nem jelentkezett az allergiám, ami szinte hihetetlen számomra! A cukrom és a vérnyomásom csökkent, illetve stabilizálódott. Mellette az izületi fájdalmaim is lényegesen csökkentek!
Ajánlom mindenkinek ezt a kiváló terméket annak, aki még nem beteg, hogy megelőzze a sok betegséget, de azoknak is, akinek problémái vannak, mivel  életminőségüket lényegesen javítja!

Orosháza 2010-05-15
Zvara Mihályné Rózsika


  Egy hónapja használjuk a Terramagon szettet és az alábbi tapasztalataink vannak. A férjemnek a prosztata gondjai, valamint az én gyomorpanaszaim  lényegesen  csökkentek. Édesanyám (89 éves) térdfájása elmúlt. Naponta rendszeresen 2-3 alkalommal használjuk. Első 2 napon 11perc 2 Hz, második napon 11perc 3Hz. Első hét után 15perc 5Hz, stb.  Jelenleg 20perc 18Hz-et alkalmazunk. A korábbi fáradtságot már elfelejthetjük, mert 69 évesen egész nap tudunk a kertben dolgozni. Mindenkinek tudom ajánlani, mert nem mindegy, hogy  gyógyszerekre költjük a pénzünket vagy az egészségesebb életet választjuk. A házi orvosnak is megmutattam, aki igen precíznek és jónak mondta a Terramagon készüléket.

Békéscsaba, 2010-05-16
Hankó Györgyné, Margitka

 

  19 éves lányom olyannyira felfázott, hogy már inni se nagyon akart, mert igen fájdalmas volt neki a vizeletürítés. Mivel pár nappal korábban érkezett meg a készülék, nagyon örültem, hogy kéznél van a segítség, azonnal ráültettem. Már egy alkalom után is (12 perc,14 Hz) sokkal jobban érezte magát, 4 óra múlva ezt megismételtük, a fájdalom teljesen elmúlt! Eléggé meglepődtünk, mert én tudtam másoktól, hogy jó, de most így közelről is sikerült ezt megtapasztalni. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nagy örömünkben eszünkbe se jutott, hogy "utókezelést" tartsunk és egy hét múlva bizony ismét jelentkeztek a tünetek… Újra elkezdtük a kezelést, ismét elmúlt a második után, de most nem hagytuk abba azután sem, hanem fokozatosan emelve a percek és a frekvencia számát 20perc 20Hz-el még négy napig kezelte, most már Ő saját magát naponta kétszer. Ennek kb. két hete, azóta minden rendben van vele.

Gyula, 2010-05-16
Bajuszné Szabó Ágnes

 

3 hete használjuk a Terramagon készüléket, a következő tapasztalataim vannak ez idő alatt:
A papának (78 éves) annyira fájt a lába, hogy gondot jelentett számára 20 méterre elmenni, ugyanis a lába erősen érszűkületes, ráadásul nagyon fulladt. Mivel peacemaker van beültetve a szívműködés segítéséhez, emiatt csak a Local párnát tudja használni. Nagy örömünkre már 2 kezelés után nem fulladt, de ami meglepő és csodálatos, négy kezelés után már nem fájtak a lábai. Újra tudott rajta járni és állni. Sajnos temetésre kellett mennünk, a papa fogadta az érkezőket a kapuba. Végig állt a szertartás alatt, ami azelőtt elképzelhetetlen volt! A temetésre eljött a vidéken élő húgom is, akinek a ball térde nagyon meg volt dagadva és fájt. Én rögtön kezelés alá vettem (20 perc / 20Hz). Szombaton 1, vasárnap 3, hétfőn 3, kedden 1 kezelést kapott és teljesen lelappadt a lába, a fájdalom teljesen megszűnt, így tudott vissza utazni. Ezután, 2 nappal később telefonált, hogy még mindig nem fáj a lába és szeretne kezeléseket felvenni, nehogy megint fájjon. Nekem is csak jó tapasztalataim vannak. Mióta a takarón a terápiát folytatom, nem fáj a hátam, derekam. Nagy kertünk van, emiatt sokat kell benne dolgozni, ami fizikailag erősen igénybe vesz, de a Terramagon kezelések annyira hatásosak, hogy bírom a kerti munkát is. A papánál annyira látványos a javulás, hogy már a szomszédomnak feltűnt és szeretné ő is kipróbálni ezt a készüléket. Állhatatosan végzi a papa a kezeléseket, mert érzi a javulást! Most már elmegy bevásárolni is… 4 hónap múlva újra elmondjuk a kezelés eredményét. Addig is a legjobb szívvel ajánljuk mindenkinek, használja és érezze a jó hatásokat. Élet minőség javulás áll be mindenkinek.

Kungyalu, 2010-05-18
Polecsák Mihály és neje, Margitka

 

Édesanyámat elkezdtük kezelni egy héten keresztül, folyamatosan reggel, délben, este. Kezeléshez  a derékaljat használtuk, 18 perc 2 Hz-en. Mellette a Local párnával pedig 18 perc 18 Hz-en, naponta 2 x a lábán. Egy hét elteltével azok a 3 lábujjai, amik 2 és fél éve érzéketlen voltak, újra érezte!               A kezelés alatt fájdalmai voltak, amik 1 hét után hirtelen megszűnt. A közérzete jelentősen javult. Korábban a vérnyomása magas (190/80 – 210/110) volt. Mióta a Terramagont rendszeresen használjuk 140/70-re csökkent és kevesebb gyógyszert szed.
  A másik tapasztalatom, egy hölgy esete, aki ideges és erősen feszült volt. Mellette komoly derékfájdalmai is voltak. A derékalj fokozatos perc és Hz emelésével 1 hét után enyhült az erős feszültsége. Újra tudott nyugodtan aludni, derékfájdalmai megszűntek, újra lett étvágya és teherbíróbbá, kiegyensúlyozottabbá vált. Napi 1 x 18perc/10 Hz-en történő kezdés után 1 héttel 20 perc/18Hz emeléssel, napi 1x Local párnával18perc/18Hz kezeléssel.

Szarvas, 2010-05-18
Nánási Ferencné, Magdi

 

 42-éves hölgy jelentkezett nálam, minden hónapban legalább 3 -szor migrénje van de a legerősebb  fajtája, hányinger, rosszullét, csillagokat lát,és nagyon fáj a feje! 20 perc 20 Hz-re rá fektettem a pulzáló mágnes derékaljra. Mikor lejárt az idő felült és annyit mondott elmúlt jól vagyok, már nem fáj a fejem, köszönöm!

18 éves lánynak kibicsaklott a bokája az ínszalag meghúzódott nagyon fájt neki. Az orvos fáslival bekötötte és az mondta hogy jegelje és ha kell fájdalom csillapítót szedjen, kb. 5 hét mire meggyógyul a lába. A pulzáló mágnes matracot használta napi 3 alkalommal 20 perc 20 Hz-en és 2-hét alatt meggyógyult a bokája.

Idős hölgy mikor rá feküdt a matracra 5- perc múlva szólt hogy pattant a fülében valami és most sokkal élesebben hall.

32-éves izomsorvadásos hölgyet kezelek a pulzáló mágnes matraccal igaz, hogy csak egy hete, de könnyebben tud mozogni a fájdalma is csökkent!

Váll fajdalommal jelentkezett egy középkorú férfi 2 szer 20 perc 20 Hz után elmúlt a fájdalma.

65-éves férfi 10 cm-es vastagbéllel rendelkezik az is kivezetve, sajnos a vastagbele  többi része elhalt egy műtét során. Használta és használja a mai napig a pulzáló mágnes matracot, mindennap 3-szor 20 perc 1 Hz-től indulva majd szépen lassan emelve. A 4-dik napon telefonált hogy furcsa fekete színű széklet távozik tőle, nagyon megijedt, mondtam neki, hogy szépen beindította a méreganyag és a salakanyag kiválasztást. Érszűkületes is nehezen tudott járni, 3-hét használat után, a lakásban már sétál, nem fárad el olyan gyorsan, mint régebben. Szeretne nyáron a parkban sétálni, amit már 2-éve nem tudott megtenni.

Budapest, 2010-05-18
Dr.Szabóné Sipos Anikó
Természetgyógyász

 

Fájdalom a  légcsövem  környékén, hátam fájt, minden lélegzetvételt fájdalom kísért ……orvosi megállapítás, hörgőim begyulladtak, romlott a helyzet az orom eldugult, antibiotikumot kaptam, orvosi javaslat: használjak orspryt használtam (két napig mellékhatások miatt) az antibiotikum maradt, mert azt orvosi javaslatra még a tünetek múlása esetén is be kell szedni a felirt adagot.  Jött a TERRAMAGON és 2 nap után javult a helyzet kaptam levegőt az orromon és csökkent a mellkasi fájdalom is. Három módon használtam 4 Hz 20 perc 3x naponta, felváltva a mellkasomon, hátamon és az arcom két oldalán úgy, hogy rátettem a fejem a localpárnára 10 perc egyik oldal, 10 perc másik oldal. 5 nap után jól érzem magam, de a kezelést még folytatom két-három nap. Nekem személyesen másodszor bizonyított a TERRAMAGON, első alkalom januári bordatörésem volt ahol két héttel rövidítette le a hagyományos gyógyulási időt és most.

Budapest, 2010-05-26
Somogyi Sándor

 

A férjem cukorbeteg 5 éve, először gyógyszert szedett, majd inzulinos lett. Három éve állandóan kisebesedett a lába, és jobb lábán a nagy ujját amputálták. Ez év január 22-én elesett eltört a bal bokája. Két hét után se forrt úgy a csont, ahogy kellett volna, és továbbá is fekvő gipszet kapott, de már teljesen begipszelve és továbbra is nem léphetett rá. Február 8-án azt mondta az orvos: +3 hét fekvő gipsz, március1-én járó, és március11-én vették le a gipszet. A férjem nagyon meg volt ijedve, hogy mi lesz ennyi ideig vele, ha kisebesedik a lába, erre azt mondta az orvos, lehet a lábával együtt veszik le a gipszet. Szedett Korall Kalciumot, és elkezdtük kezelni a lábát a Terramagon local párnával és amikor levették a gipszet nem volt rajta seb!

Devecser, 2010-05-29
Bognár Sándorné

 

Az egyik reggelen erős fájdalomra ébredtem a bal lábam és a gerincemen végig, reggelig hánykódtam az ágyban. Felkeléskor nem bírt el a lábam és potyogtak a könnyeim a fájdalomtól. Nagyon aggódtam egészségügyis lévén, minden eshetőség végig pörgött előttem. Elvonszoltam magam a háziorvosig, aki a látványtól ledöbbenve azonnal beutalót írt a sürgősségire mondván ott azonnal ellátnak. Magam után húzva a bal lábam eljutottunk a kórházig, ahol az emberek maximális segítőkészségéről is meggyőződhettem. Legalább 3-4 ember sietett a segítségemre, ebből is gondoltam nagyon vacakul nézhetek ki. A sürgősségire felvettek kivizsgálás és azonnal infúzióba gyulladáscsökkentő fájdalomcsillapítót kaptam. Ideggyógyászati konzíliumot kértek, úgy tűnt, hogy porckorongsérv. Estére kaptam Mr-re időpontot, addig hazaengedtek a kórházból.
Estig a Balassa Tímea féle könyv útmutatása alapján végeztem a Terramagon kezeléseket és szedtem a B1 vitamint és a gyulladáscsökkentő tablettát, amit felírtak, kiegészítve homeopátiával. Estére enyhült a fájdalom és kicsit erősebbnek éreztem a lábam. Szombaton ugyanúgy folytattam a kezeléseket és délelőtt már lábra álltam, megfőztem a húslevest. Vasárnap ugyanúgy használtam a Terramagon és már nem szedtem a gyógyszereket csak a B1 vitamint és a homeopátiát. Este lemerészkedtem az első emeletről és sétáltam egy kicsit, ami jól esett, de éreztem a derekam és a lábam. Pünkösd hétfőre egészen jól vagyok, már tudok menni, ülni és feküdni is, a fájdalom még érezhető de lényegesen enyhébb és lassan visszatér az izomerő is a lábamba! Kedden kell mennem az idegorvoshoz az eredmény miatt. Én már biztos vagyok benne, hogy ez az ideggyulladás addigra rendeződik.Remélem, hogy porckorongsérv ha van is visszahúzódott és továbbra is elláthatom a családom és a munkám.

Kaposvár, 2010-05-29
Pátkai Beáta

 

Csípőprotézisem van a jobb csípőmbe, a másik csípőm fáj. Másfél hónapja vásároltam a Terramagont. Csontritkulásom is van, ezért 10 Hz-n, 20 percig naponta kétszer feküdtem rajta, 4 héten keresztül. Nagyon hatásosan csillapítja a fájdalmaimat, most nem szedek fájdalomcsillapítót. 2 hét szünet után most kezdem a 2. ciklust. A másik terméktapasztalatom a szomszéd néninkről szól, aki 89 éves. Neki agyi keringési problémái vannak, alig tudott felmenni a lépcsőn a botjával. Már a harmadik kezelés után, bot nélkül egyesével lépkedett felfelé. Most jól érzi magát. 2 héten keresztül, napi 1 alkalommal, 4 Hz-n 15 percig feküdt a Terramagonon.

Kaposvár, 2010-05-29
Toka Istvánné

 

Terramagon pulzáló mágnesterápia és a készülék részletes bemutatása az alábbi oldalon:

http://www.wellnet-bolt.hu/terramagon_pulzalo_magnesmezo_kezeles.htm

1 komment

Címkék: fórum terápia kezelés wellnet mágnesterápia terramagon terméktapasztalat pulzáló mágnesterápia

A bejegyzés trackback címe:

https://terramagon.blog.hu/api/trackback/id/tr572049675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erto Szak 2015.06.27. 19:10:26

Tisztelt Hozzászólók, Fórumozók !

A pulzáló mágneses készülékek, a reumatikus és izomfájdalmak csillapításában fejthetnek ki jótékony hatást, valamint a mikrocirkulációra hathatnak (hajszálértágítás és az összetapadt vörösvértestek szétválasztása), ezen hatásai révén oxigenizálhatják a szervezetett (vörösvértest oxigénszállító kapacitása révén) és támogathatják a szervezet öngyógyító képességeit, helyreállíthatják a sejtek „normál” működését.

NEM GYÓGYÍTANAK RÁKOT, NEM CSODASZEREK !!!

1, A pulzáló mágnes készülékek, mint komplementer medicina (kiegészítő kezelés) kerülnek piacra.

2, A Magyar kórházakban több gyártmányú készülék is jelen van (Magyar, Olasz, Román, Német, Cseh) melyeket oep támogatással lehet használni kezelőorvosi (általában reumatológus vagy kardiologus)
rendelvényre. - lehet a kórházak is érdekeltek a termékbemutatókban- Valamint rengetek kozmetikus és sportoló használja szövetregeneráció támogatására.

3. az iránytű a statikus mágnesesség elvén működik, az említett készülék pedig pulzáló elektromágnes -teljesen más- az egyiket gausban a másikat mikroteslában mérik !!! nem tudjuk sem iránytűvel sem úgynevezett cell sensorral mérni a hatását, csak magnetometerrel.

4, magyarországon sok dologra NEM adnak engedélyt amire viszont nyugaton, vagy a tengeren túlon igen..

5, az eekh vitatkozik egy SGS, vagy egy TÜV tanúsítvánnyal is ... biztos okosabbak... Orvostechnikai minősítés klinikai kutatások (study) eredményeként minőségbiztosítók (SGS, Qualimed, Qualitest, Szenzor, TÜV, stb.)állítják ki. Ezen tanúsítványok alapján látja el a gyártó CE minősítéssel a terméket.

6, a gyártók a forgalmazás megkezdése előtt klinikai kutatásokat (Study) végeznek, melyben vak tesztek és placebo csoportok is vannak, a placebo hatás kizárása érdekében.

7, Oxford Medical (kft és Ltd is)... OEM termékeket gyárt melyeket a forgalmazó márkanevével lát el...
IMPULSER, BNM, CARBONLIFE, ACTIVE MAGNET...stb ezek ugyan azok a termékek...de ettől még lehetnek jók..... A jelenleg gyártott termékei kb 15-20 évvel ezelőtti fejlesztés eredményei, melyet egy másik magyar elektronikai gyártóval együttműködve fejlesztettek anno.

8, A készülékek hatékonyságát befolyásolja az előállított pulzáló elektromágneses térerő 0-100 µT (70 mikroteslától jó), a frekvencia 0-100 hz ( magas frekvencia növelheti a vérnyomást), valamint az alkalmazott jelformátum. Minél zajosabb (brummos) a jel, minél nagyobb kiszögelések vannak rajta, annál kevésbé hatékony, vagy káros is lehet.

9, A ma ismert leghatékonyabb készülékek melyek pulzáló elektromágneses alapon nyugszanak, azok továbbfejlesztett változatai, tiszta (kiszögelésektől mentes) jelformát biztosítanak magas 70+ µT teljesítményen is a Bemer impulzusterápia, valamint a Vasindux ,Vascularis Indukció Fluxus terápia. Mind a két készüléket orvosi és természetgyógyászati ajánlással lehet használni. ( DE EZ NEM A REKLÁM HELYE)

7. a termékbemutató jó dolog (megismerhetjük termék alkalmazását, tulajdonságait) de az átverés rossz !!! sajnos Magyarországon ez a kettő összemosódott... Tisztelet a kivételnek

Nem a készülék előállítása, hanem a gyártás megelőző költséges kutatások növelik a készülékek árát.
Remélem segíthettem egy pár olvasónak fórumozónak.

Tiszetelettel: Egy Szakértő
süti beállítások módosítása